Pages

Saturday, December 21, 2013

páté narozeniny


Oslavili jsme další předvánoční narozeniny. Je to docela legrační každý rok před vánoci do všeho cukroví, vánoček (tu jsme teda zatím neměli) péct ještě dort. A chystat dárky navíc, resp. řešit, které z dárků dáme jako předvoj Marušce k narozeninám. Letos jsem pozvala k nám domů pár dětí a udělala jsem jim malou párty. Na fotce ale ostatní děti chybí, protože si nějak nechtěly zrovna dát dort :). Mít doma pět dětí mi dalo chvílema zabrat, ale třeba když k  nám přijdou častěji, tak si zvyknou a nebudou tak vyšilovat. A já taky ne.

3 comments:

  1. Všechno nejlepší k Maruščiným narozeninám! Dort vypadá dobře, pokud děti nechtěly, aspoň vám zbylo na později. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme! Dort zbyl, ale už mám sladkýho po krk :).

      Delete
  2. Já bych vyšilovala, úplně to chápu :))

    ReplyDelete