Pages

Saturday, December 28, 2013

vánoce


Tak vánoce jsou zdárně za námi. Vždycky se na ně moc těším, a pak jsem akorát ve stresu, že všechno musí být uklizené, nakoupené a napečené. Není dobré se těšit na jeden jediný den, protože pak je z toho člověk akorát smutnej.
Stala se blbá věc, že se rozbila moje milovaná žlutá lampa, která stála u nás v obýváku. Konkrétně stínítko. Bylo úplně napadrť a dneska jsem se po několika dnech konečně odhodlala ho vyhodit. Měla jsem tu lampu fakt ráda... sháním nové stínítko, ale nic tak hezkýho asi jen tak neseženu. Achjo.

2 comments:

  1. Vyrob?
    (Ale jenom pokud na to budeš mít kapacitu.)
    Nám se letos Vánoce vlivem nemocí a nehotových příprav a podobně docela protáhly. Takže to nebyl jediný den. Mně se hrozně líbilo, co říkal náš fafář o minulých Vánocích - že je to teprve začátek; a toho se teď držím jako klíště.

    ReplyDelete