Pages

Sunday, January 5, 2014

návštěvy a byty





Strašně moc, strašně moc mě baví chodit na návštěvy do zajímavých bytů. Vždycky závidím, co krásnýho doma lidi mají, jak to mají někdy úžasně kreativně zařízené, a říkám si: proč tohle nenapadlo mě? Baví mě byty, kde je na co koukat, kde je v každém rohu něco zajímavého. Jeden takový byt jsme navštívili v sobotu, u našich přátel v krásném domě v centru Prahy. Ty obloukové dveře (a okna, ale ta jsem nenafotila)! Krása. Omlouvám se za hrozné fotky z mobilu, odteď si budu všude brát zrcadlovku, aby ty fotky stály za to :). Mám z toho chuť interiéry i malovat. Uvidíme. Spousta našich přátel má fakt nádherné byty/domy.

A když už jsme u toho, viděli jste tenhle "zakonzervovaný" pařížský byt? Není to úžas? Chtěla bych se tam podívat, nebo třeba mít doma jednu místnost (třeba ložnici...?) zařízenou v tomhle opulentním stylu.




No comments:

Post a Comment