Pages

Tuesday, February 24, 2015

můj pracovní koutek



V rámci minirekonstrukce jsme taky zlepšili můj pracovní kout se stolem a skříňkama. Ke stolu jsme přidělali dvě nohy, protože doteď měl jen dvě a bylo to úplně nanic. Fakt nevím, proč nám trvá tak dlouho tyhle nevyhovující věci změnit. Ale všechno asi má svůj čas. Nad stůl jsme dali dvě police a to je taky paráda. Moc se mi líbí, že stěna není tak holá a můžu tam něco položit, třeba krásný plakát se srnečkem. A taky mám novou skříňku na svoje věci. Postavila jsem ji na tu starou bílou a mám z ní opravdu moc velkou radost. Při příležitosti oprav a úprav jsem svůj stůl taky pořádně umyla od barev a špíny. Změna je obrovská.

1 comment:

  1. Jak já vám závidím ty parkety! My se jich bohužel při rekonstrukci interiéru museli zbavit, protože byly v dezolátním stavu, ale brala bych je hned znovu. Na pohled i co se týče praktické stránky to je za mě nejlepší podlaha. Jen se teda člověk o ně musí trochu starat. Klasická plovoučka je možná jednodušší a lehčí na údržbu, ale ty parkety mají prostě svého ducha. :)

    ReplyDelete