Pages

Sunday, February 22, 2015

obývák v novém




Před pár dny jsme se rozhodli trochu proměnit náš obývák. Z dřevěných regálů nám knížky padaly, chtělo to pořídit na ně něco lepšího. Koupili jsme dvě nové bílé knihovny a přesunuli knížky na druhou stranu pokoje. Nové uspořádání působí daleko prostorněji. Pořád se na to nemůžu vynadívat. Taky mám velkou radost, že jsme našli nový domeček pro milovaný gramofon. Předtím byl hned u dveří, kde do něj pořád někdo vrážel, blízko stolu, kde mi dost překážel. Teď je na klidném místě a ničemu nevadí. Jeden dřevěný regál jsem se rozhodla nechat, protože se právě hodí pro gramofon a reprobedny s kabely. I papírová "origami" lampa teď víc vynikne. Nad gauč potřebuju nějaký velký obraz... A taky mám nový - staronový svůj pracovní koutek! Vyfotím příště.

2 comments:

  1. To jsou teda změny! Mně se váš obývák moc líbil už předtím a nic bych neměnila, ale máš pravdu, že takhle působí ještě líp – alespoň co můžu soudit podle fotek :-) A nejsou ty knihovny náhodou Ikea Billy? Jestli jo, tak to se mi vůbec nechce věřit, že by se do nich všechny ty vaše knihy vešly! :-)

    ReplyDelete
  2. Měla jsem chuť na větší změnu než jen výměna části knihoven :). A taky to je kvůli naší plánované malbě na zeď, tam na tu zeď s kamnama by to nešlo :). Jo, jsou to billy knihovny. Radši bychom pravé dřevo, ale takový knihovny jsou moc drahý. Nevešly se tam úplně všechny, ale skoro všechno.

    ReplyDelete