Pages

Wednesday, July 8, 2015

gauč z palety


Už dlouho jsem měla v plánu vyrobit z palet něco jako podium, gauč, postel pro náš pokojíček. Váledlo nebo odpočívadlo. A asi před měsícem jsem si řekla, že už se to musí vážně dotáhnout. Původně jsem chtěla, aby náš gauč měl i záda z palety, o která by se daly opřít polštáře... ale nakonec je to jen paletová placka, na které je matrace a polštáře jsou opřené jen o zeď. A myslím, že je to úplně vyhovující. Pokud by stál u zdi, muselo by se to asi řešit jinak. Časem mám v plánu vyrobit nějaké hezčí polštářky a jinak potáhnout matraci.
A tady ještě jedna z inspirací na internetu:
Tak nějak by to mohlo časem vypadat.

1 comment:

  1. Zajímavý článek, co lze vyrobit z palet!
    Já koupila paletové regály tady: https://www.regalsistem.cz/eshop/paletove-regaly?from=menu

    ReplyDelete